Thursday, June 14, 2012

kenduri nikah sepupu

assalamualaikum.....

setelah seminggu berlalu dapat jugak aku update blog ni... 

disebabkan kesibukan yang melanda,
tuntutan kerja siapkan tesis ,
 minggu peperiksaan, 
aku tak dapat nak update blog ni..
 hari ini baru ok sikit...

minggu lepas aku balik kg..
tujuan : sepupu nikah.
lokasi : kg sungai kelong pasir puteh 
sepupu lelaki...kerja navy kat lumut...

kat bawah ni gambar yang smpat ku snap dengan menggunakan hp N97.. gambar tak jelas...sory :)


lokasi : rumah pengatin perempuan kg tok sangkut, rantau panjang.
10pm 6/6/2012
masa ni dah usai majlis ijab dan kabul... 

tengok la sepupu aku ni tersenyum lebar..

.selamat datang ke dalam keluarga kami kepada kak nadia. :)


taniah selamat pengatin baru saiful dan nadia.


 
cuba teka siapa kat depan aku ni.. sama tak muka kami?
my mum..
                                                      
                                                  akad nikah dah siap..so jom makan....


rumah pengatin perempuan..jatuh gila perjalanan..lepas gorib tolak dari pasir puteh, dekat kul 9lebih sampai..dah la sesat...gara-gara ikut kereta abang jabar..hehehhehe




 
yang belah kanan tu adik kepada pengatin laki..adik bongsu dia la ni.. sepupu aku gak la kira..

                                                            
                                                                       bila giliran aku?
                                                              macam mak orang jer ni?









mak saudara ku...cikgu mengajar di sekolah ciku 3 gua musang... yang baju purple tu mak pengatin laki



hari berikutnya majlis belarok....




yang laki kiri dan kanan tu adik aku wat degil... 
baju pink yang rendang tu ct adik aku.
yang baju pink satu lagi my mum
yang lain mak saudara
YANG BAJU HIJAU MEKSAH SEPUPU AKU.
PADAM MUKA KENA MARAH..HAHAHAH
BARU PAKAI TUDUNG





pakat tengok buah seto (manggis)

mak saudara


baju oren nenek ku...





sempat ambil satu jer gambar pengatin pakai baju purple... lepas tu dorang salin baju pink...lawa baju ni jubah.. i like..hahahhhaa







 
tengok meksah mu tak reti ambil gambar... beza gambar atas dan bawah..ish.. aku ambil gambar mu terang jer..mu ambil gambar aku kat bawah kabur. ini tak adil!..hahahaha

aaku dan ct..adik no 3..sekarang dah umur 19..tapi masih rendang..hahahhaa


sepupu aku

sama umur




ni jer gambar yang ada kat rumah pengatin laki...majlis sambut menantu...

la..lupa lak nak ambil gambar hadiah... :)

ipu dah lepas.

lepas ipu siapa lak???? ting tong....


calon-calonnya...


mungkin rojak...

mungkin meksah..


dan mungkin aku..


tapi yang pasti 

lepas ipu mesti eri...

sebab hari tu dia dah wat balik gewe kat umah....

orang tua pakat bisik..
"comel gak gewe eri"
heheehe

orang tua dah bkenan

so apa lagi eri...

masuk minta la..

aku sebagai sepupu
sokong jer...hehehhee

 last sekali.. selamat pengatin baru...

No comments:

Post a Comment