Thursday, November 3, 2011

first and second time

kali pertama aku terbang tinggi....(darat sangat) aku terbang dari KL ke KB...


kali pertama aku dengan kawan-kawan. masa tu, kami sepatutnya bertolak pukul 5pm. tapi tunda disebabkan ribut....jadi banyak masa habis kat airport tu...sangat boring....






dekat pukul 8pm rasa sampai dekat KB...tak banyak mana ambil gambar masa first time...





second

banyak jugak aku ambil gambar....curi-curi ambil..kebetulan aku duduk dekat tepi....cuaca pun ok..so cantik la bila aku ambil gambar......

mula-mula tu...aku tak kisah sangat dengan pemandangan kat laur...aku tengok pemandangan kat dalam..lagi OK kot!!!hahhaha....pemandangan jejaka hensem....hahahahha...pramugara....huh....sekali naik air asia terasa nak naik lagi...nak tengok pramugara yang segak..hahhaha (gatal!!!)















No comments:

Post a Comment