Sunday, December 4, 2011

aktivitiku

disebabkan sekarang tengah hangat tayangan pasal ombak rindu..aku buat keputusan untuk p tengok dengan ~~~~ish2...ada la~~

kami ke alamanda~~~tapi hampa~~~FULL!!!! so tak dapat masuk...dia nak tengok cerita lain,,tapi aku tak nak!!!nak ombak rindu gak...


jadi~~~kami ke mines dengan harapan tiket masih ada..tapi hampa jugak sebab dah habis...


disebabkan tak ada..kami tengok cerita lain...cerita kanak-kanak..aku pun lupa tajuk apa..yang pasti cerita lucu pasal kucing....


sebelum masuk tengok cerita...dia ajak makan...tapi yanga aku geram dia nyo bawa aku makan NANDO...tak kenyang!!! aku nak nasi....





jemput makan

dah habis da...    


lepas makan, kami p tengok wayang...


lepas tuu kami p pusing-pusing~~~~~

dan~~~~~p beli jam..sedih la sebab jam lama aku dah tercabut tali..terpaksa beli yang baru...




lepas tuu..kami balik...p dinner lak


sekarang aku dah letih nak tidur....esok exam...dan esok juga nak tengok cerita ombak rinduu

No comments:

Post a Comment