Friday, February 1, 2013

kali pertama update blog untuk tahun 2013

assalamualaikum....


dah lama ku tak berbicara dalam blog ni....
dah bersarang blog ni....
tak sempat nak update blog...

untuk tahun 2013...
tak ada lagi bicara tentang kampus...
yang ada tentang alam pekerjaan....

syukur....
awal tahun aku dapat tawaran kerja sebagai guru di SMK Pelagat...
aku pernah bersekolah di sini....
SPM tahun 2006...
banyak kenangan aku kat sekolah ni.....

dulu aku sebagai pelajar.....
tapi kini sebagai pengajar....

banyak pengalaman aku disini...
ada pahit...
ada manis....


banyak cabaran yang ku hadapi kat sini...
penat lelah ku hadapi....




dalam kelas 2B

budak2 sekarang macam ni la....siap ada nota lagi dalam buku latihan....

merentas desa




                                                aku bahagian jaga c.point jer....


                                                  
                                                   











No comments:

Post a Comment