Saturday, April 21, 2012

gambar memberi seribu makna!

 assalamuaikum....


lama tak masukkan gambar dalam blog nie...

hari nie nak masukkan gambar sepanjang cuti....


gambar tika ku tambah lemak

yup....

aku suka makan

suka hati aku la kan..


 

lokasi???hhehehehehheh

penantian satu penyiksaan

layan beger dulu meta~~~hehheheheh



selamat berangkat

dalam perut gergasi....

si cubby yang happy.....saat yang di nanti telah tiba......jeng-jeng...

diner dulu meta...

siakap tiga rasa dengan tomyam~~~sedap la jugak...
menu makan dua orang...

jemput makan.....



jus oren 1

hahahhaha..ni memang lawak....time ni aku cakap "ala dah kenyang"dengan mimik muka kenyang....sempat snap gambar....heheheehe

dah nak habis dah....tak membazir pun...jus oren cair dah lama sangat makan....

diner untuk dua orang semua Rm55...mahal ke??enthlaaa..bukan guna duit aku pun..aku tukang makan jer...


ayam kampung...sedap laaa juga....untuk lunch~~~

ni hari ke dua p makan tempat yang sama gak....hari ni tak oder ikan siakap...oder daging goreng....dan lain-lain...




hari kedua pun jus oren lagi....tak pandai nak oder air lain ke???


lunch makan sup~~~tak sedap~~~~
hari ketiga pun jus oren lagi..hehhehehhetak sedap la sup dia....tak habis pn.....


sseterusnya~~~p makan dengan umie n adik di pasir puteh....masa ni baru lepas balik dari melawat sepupu kat hospital...
milo tabur jer ke cik ct???


seterusnya kopicino di kopitiam jerteh.....


di kopitiam jerteh..pekena jus oren lagi....eh2...ayu dengan baju kurung..mimpi apa aku ni pakai bau kurung keluar....hehehhehe
ni masa diner kat pasir puteh..lama tunggu ikan bakar...so snap gambar dulu....yang laki sebelah aku tu adik bongsu aku..yang perempuan tu adik aku no 3 nama ct





ikan bakar......



boring tunggu ikan tak sampai2...

ikan baru sampai...




ni masa diner dengan famly.....ikan bakar dekat pasir puteh....sedap la jugak....



dah habis dah....



No comments:

Post a Comment