Thursday, April 19, 2012

masuk wad

masalah datang tanpa di duga..tanpa di pinta..tanpa di tunggu...sedang kita leka dengan kehidupan dunia...

hidup tak lari dari masalah..kita pun tak dapat lari masalah melainkan sabar menghadipinya...anggap laaa bagai ujian dari NYA....

2 masalah datang bergolek depan aku~~~

bergolek kanan kiri~~fikir punya fikir....last2 terpaksa lagi aku menghantarnya untuk mendapatkan rawatan kat wad terpilih...biar kena rawatan dulu kan~~

first....

latop acer aku jem~~~mati~~tak dapat guna dah.... :(
hantar kat kedai nak repair...
dah kena caj RM700
hampir 2 minggu tak siap lagi..
sekarang aku pakai notebook adik aku...

second...
motor lak tak hidup...
terpaksa hantar kat bengkel...
habis RM205.00..
isk3...
melambung lagi...

bulan ni abis dekat 1K...

tuu la...pandai guna jer latop n muto tu..sampai rosak baru la menyesal tak jaga betul2...

No comments:

Post a Comment