Friday, September 30, 2011

DBP->TS->-> SERDANG

7AM-7PM

8.00AM Kami the geng bertolak dari kampung ke DBP. pukul 9am kami sampai dekat DBP. tujuan utama kami nak mencari bahan untuk tesis kami. 7 orang semua. dari KTM serdang berhenti di BTS ke LRT Hang Tuah. dari LRT  ini lah kami terpaksa jalan kaki agak jauh dan terpaksa melintasi jalan yang agak sibuk.

sebelum masuk dalam BDP kena la daftarkad ahli dewan. RM 20 untuk 1 tahun.dalam pukul 12 kami keluar dari DBP memandangkan hari ini jumaat. time rehat awal la..tak banyak bahan yang kami dapat. terpaksa datang lagi nanti.






ini masa perjalanan ke DBP. agak jauh...

ni nak sampai kat pintu DBP. terpaksa melintas jalan...pandang kanan,,,pandang kiri..kanan....kiri...melintasla dengan selamat...hehehehe




bertukus lumus kawan-kawan aku ini mencari bahan tesis....




lepas itu kami ke TS... p makan memandangkan perut dah berlagu hip hop....hehhehe


kami makan KFC...hehhehe


aku yang tengah..hehhehe....baru ada gambar aku...cian....hehehhehe







lepas makan kami membeli belah...









ini gambar masa kat kedai camera. ada seorang sahabat aku beli  nikon...wah ada kamera baru boleh la ambil gambar nanti kan..hehehhe...rm430....agak mahal. aku niat nak beli juga...tapi memandangkan dah ada,,,tak payah beli la...nanti membazir..hehhe...pembaziran amalan syaitan...hehhe

tujuan beli kamera untuk wat tugasan subjek SASTERA DALAM MULTIMEDIA DAN BAHASA DALAM MULTIMEDIA. 2 Subjek ini aku belajar cara untuk ambil gambar menggunakan teknik2 yang betul....


aduhla...penat mula terasa dah ini...aku stop kat sini dulu...ini cerita aku hari ini...sekian...hehehhehehe

No comments:

Post a Comment