Sunday, September 18, 2011

Raya tanpa si dia.



Tahun ini merupakan tahun pertama aku beraya tanpa si dia. Biasa sebelum ini aku sentiasa setema dengan si dia tapi tahun ni tak.


 Sebab apa nak tahu ke????


Sebab,,,


sebab

Em…
Sebab….

Aku dah putus dengan si Y

Sebab apa putus???nak tahu juga ke???Em,,,perlu ke aku beritahu???

Sebab tiada jodoh,,hehhehhe,,,,senang jer jawapan,, boleh pakai ke? Boleh kot,,hheheh Kami clash 10.05.2011. hanya dapat bertahan sekejap jer..hehheheh…abaikan la soal itu

Sekarang aku nak bercerita tentang hari raya bersama keluarga. Raya tahun ini sangat best. Sebab dapat duit raya banyak dari tahun lepas. Nak tahu ke berapa?? Em….hanya RM350 jer. 

Tapi bersyukur itu rezeki juga.

Pagi raya aku dan famly bersiap ke masjid Hadhari  jerteh. untuk solat raya. Adik-adik aku semua bersemangat memakai baju raya baru termasuk la dengan aku. macam budak-budak kan.hehhehe.

Sampai dekat rumah kami bermaaf-maafan antara satu sama lain. Adik-adik aku pula sibuk minta duit raya dengan aku.

tahun ni tahun ke 2 aku bagi duit raya kat adik-adik. Ada la rezeki lebih sikit kena la kongsi dengan adik-adik kan...
tengok adik aku yang kedua. bagus kan siap cium tangan lagi nak dapat duit raya dari kaklong dia,,hehhehe,,ni adik no dua nama KAKNGAH







ni adik no 3 nama siti. ni lagi bagus siap cium pipi lagi...hehhehe


ini adik no 4 nama abe eri. tersenyum adik aku ni nak dapat duit raya




ni lak adik aku no 5. adik bongsu yang paling nakal


ini lak gambar umi yang aku sayang. umi pun dapat duit raya dari aku. tersenyum umi..hehheheh

ini lah gambar famly kesayanganku...



No comments:

Post a Comment