Friday, November 18, 2011

beginikah kawan!!!

perasaan aku geram dengan seorang kawan. kawan aku ni baik la juga. dia satu sekolah masa tingkatan 6 atas dan 6 bawah.dan 1 asrama dengan aku. kira rapat la juga. 

2 hari lepas aku ada ata mesej kat dia dalam FB


"salam...,,aku ni nozi..ingt x?nk tnya sikit leh?"


hari ini aku tengok fb dia dah tak ada...rupanya dia dah block aku. tapi kenapa ya?pelik aku. tak kan la tanya soalan macam tu pun dah kena block kot???hairan bin pelik aku...

sebelum dia block,
aku ada la skondeng FB dia banyak juga la komen tentang dia dengan someone...tak kan la sebab tu dia takut nak balas mesej akU sebab -----?
kalu dia betul bercinta cintun dengan ex aku tak kisah pun...aku tumpang gembira jika dia+dia =copule.
tapi tak kan sampai block kawan sendiri kot??? pk la cik zira~~~~~~~

No comments:

Post a Comment