Thursday, November 24, 2011

yahoo!!!

yahoo!!!!!!!!...



malam ni balik kampung


selamat kembali ke kampung



selamat tinggal bilik 140...
(berhati-hati ya rumet ku dok dalam bilik sorang-sorang..hhehehehe)




kepulangan ku di nantikan oleh keluargaku....


tak tergambar dengan kata-kata betapa suka nya hati ku bila dapat kembali ke sisi keluarga....
 


cewahhh...konon balik nak jumpa famly..wahal (nak jumpa sidia! #,#) betul ke kenyataanku ini???hhahaha...apa-apa jer la cik nozi oi....




semoga perjalanan aku selamat ..amin....

.moga tak banjir la...kalu tak nanya la aku..



selamat tinggal kawan-kawan yang setia mengikuti bicara aku ni..hahahha..terutama untuk adda, najla, ita dan lain-lain.....panjang umur ketemu lagi ya kita..hahahhah...(macam la lama aku p kan)..hahahhah



dah ramai yang kirim kat aku bawa pulang ole-ole...isk3....berat la nak bawa wei.....


kalu aku balik dengan air asia..boleh la jugak aku belikan...ni belum pasti lagi~~~~so....tak ada ole-ole..hhhaha...


aku pulang kampung...bukan pi melancong~~ehhehehehehe






No comments:

Post a Comment