Tuesday, November 1, 2011

pembaziran!

29/10, 3/11/, 9/11  
ini semua tiket aku punya...isk3.....

1 tiket RM40....so semua *+-+= makan, minum, train, boleh la tahan...heehhehehehehhe

penumpang setia Bas Sani la ni...hahaahhaha


tiket balik cuti sem dan cuti raya haji....

aku tak beli pun tiket ini,,,,semua di sponser sepenuhnya...hahahhaha....tu sebab aku balik kampung 2 kali....cuti sem seminggu pun aku balik,,raya haji pun balik.....


raya haji cuti 7/11 dan 8/11.... tapi tiket aku 9/11..terpaksa poteng 1kelas pada hari selasa. tiket habis la....lambat beli sangat..padam muka!!!!



naik naik air asia pun hari tu balik dengan air asia dah.. banyak jugak belanja naik air asia ini....masa tuu aku balik kampung hari tu tiket air asia saja RM100....belum kira tambang bas dari KL sentre ke airport RM10...LRT RM3..teksi lagi dari kolej ke LRT Sg besi Rm20...ambil ko nozi!!!!!!!!habis banyak!!!!!!



pembaziran!!! tapi tak apa la,,,jarang-jarang la kan bukan selalu...




No comments:

Post a Comment