Saturday, November 12, 2011

first day finishing school

hari ini aku sangat enjoy....walaupun paksa rela kena join finishing school, tak sangka best juga. aku kumpulan 1

seramai 34 orang. 8am aku dah tercegak kat bilik kuliah. yang bertuah dapat DR yang sangat baik dan spoting.

so enjoy la dalam kelas.

sesi pertama bermula dengan sesi perkenalan.


ni gambar masa makan pagi...makan free..bihun dengan air tea....

 lepas makan pagi sesi diteruskan dengan aktiviti mencari pekerjaan..hahahhaha

sempat lagi aku posing
 sesi petang bermula 2.30pm...DR ajar cara buat resume

lepas tuuuuuu yang best dapat makan kek free~~~PROF MADYA DR SABRINA yang sponser 3biji kek...sempena ulang tahun kelahiran yang lahir bulan 11..

1 2 3..hahhaha

memang spoting la DR ni...i like..you mesti like jugak kan??hahahha...like la yang mana 1 grup dengan aku..hahhaha,,,tengok la gambar atas ni..ada gambar DR panggil makan, ada DR bagi nasihat dan macam-macam la..




tengok la telatah anak-anak lepas makan kek...hahahhaha


aku pun nak potong kek juga..hahahahha

sekian untuk first day...sambung esok lak ya...ahahahaha




ekkkkk ada 1 nama yang aku kenal dalam buku ini......bangga kejap nama pensyarah aku ada dalam buku ini...nama ni jer la kenal..yang lain tak kenal...siapa lagi kalu bukan DR NOTTS yang femous...hhahahaha




No comments:

Post a Comment