Monday, October 17, 2011

aku konvo

 
siapakah gadis di atas??hehheheh.....macam kenal jer kan....hehhehe...hari ini aku konvo. wah, korang tak percaya ke?tengok la sendiri gambar kat atas... ( tipu jer..ala gurau jer..jangan marah nanti lekas tua)




sabar ya nozie~~~
 
aku ke tu???isk2..kelihatan gemuk~~~waaaaaa~~~

 
aku kelihatan cubby :)


3 hari lepas, masa aku bawa muto.... aku tengok mahasiswa mengambil jubah~~~masa itu aku baru jer habis kelas dan nak pergi kafe kolej. sambil-sambil memandu aku  berfikir......sempat ke aku memakai jubah??mana la tau kot umur tak panjang kan~~ ~~~~Ajal maut ditangan ALLAH~~~~fikir punya fikir sampai terlepas tujuan aku~~~~sampai kat bilik aku tersenyum sorang-sorang~~~disebabkan kuat mengelamun aku lupa nak pergi kafe~~wahal lalu depan kafe~~terpaksa la aku turun pula~~

aku juga fikir~~~~siapakah yang akan menjadi jemputan nanti aku konvo???mesti la umie aku yang paling aku sayang kat dunia ini~~~ tapi satu seat lagi siapakah?????adakah suami??mana la tau kot aku dah kawin masa itu~~~hahhaha..tapi macam mana lak kalu suami aku itu sama-sama konvo dengan aku?so dia tak dapat la jadi tetamu aku..hhahahha...mungkin juga tunang aku...mana tahu kot masa itu aku dah bertunang~~jauh pandangan aku ini~~belajar tak habis lagi dah gatal nak kawin dan bertunang~~~hahhahah

sabar la cik nozie!!!! sekarang dah sem 5...sem 6 habis la~~~tak lama dah~~~

tapi hari ini aku pakai juga jubah~~




sebenarnya aku pijam baju jubah sepupu aku....taniah kak ida~~~



 
masa ini aku agak cemburu~~~sebab kasihnya seorang ibu~~~bahagianya ibu melihat anaknya berjaya~

taniah kak ida~~





No comments:

Post a Comment