Thursday, October 20, 2011

BBK 3408 MY LIFE ABOUT J

bagi pendapat saya~~

JONAH dan JOHN adalah orang yang sama. nama ini gelaran untuk DR NOTTS~~~ya la setiap orang ada gelaran manja masing-masingkan~~ mungkin ada sejarah yang sendiri. ini pendapat saya~~~

saya membuat kesimpulan ini berdasarkan dari pembacaan saya dalam blog DR NOTTS.

ini bukti ya~~~saya copy dan paste dalam blog DR NOTTS~~~


"Aku kira, nama sebenar Jonah ialah John. Jika  panggil John, nanti kata mengada pula.Oleh itu aku lebih rela panggil Jonah.Jonah sudah biasa dengan panggilan itu. Jonah aku rakan panggilan itu" 
"Kasihan pada Jonah ditinggalkan selama setahun ini.Tapi balik nanti, aku dan anak-anak aku akan punyai keluarga yang lengkap semula"
*****mungkin petikan kat atas itu untuk DR NOTTS sendiri kerana DR NOTT berjauhan dengan       anak-anak.....
Pintu ofis aku ni, kalau setakat guna jari pun boleh tolak pintu cermin ni bagij atuh. Olehi tu, kena berhati-hati, John!
 *****DR NOTT mengingatkan pada diri sendiri supaya berhati-hati~~~

banyak lagi yang ada tentang JOHN n JONAH ni dalam blog DR NOTTS....saya cuma bagi 3 contoh.



JASPER~~~bagi pendapat saya JASPER itu BUNIAN or  HANTU~~~

No comments:

Post a Comment