Monday, October 17, 2011

PAKAT UPM (PERSATUAN KEBAJIKAN MAHASISWA TERENGGANU)

PAKAT UPM~ (PERSATUAN KEBAJIKAN MAHASISWA TERENGGANU)


Anak terengganu ke aku?hehhehe hakikatnya aku ic 03...tapi alamat aku kat jerteh besut. yang sebenarnya bapa aku orang terengganu, mak aku orang kelantan. ikut la yang mana-mana pun tak apa. sekarang aku nak cerita kisah sepanjang penglibatan aku sebagai ahli PAKAT. persatuan ini memang aktif la. macam-macam  program ada. pertama aku join program ke pulau pangkor. best gila 3 hari 2 malam. free jer kot makan minum di sediakan. ni gambar masa kat pulau pangkor

 
ni gambar masa kat jeti

 
kurus jer napak masa ni sem 2 tak silap sekarang dah sem5



nozie

cuba teka apa kat batu tu~~bentuk kepala buaya la

ada aktiviti dalam kumpulan




kota belanda...eh2~~menjeling sape cik examted..heheh

kami



 selain itu aku gak join prog kat KELA KEM masa sem 4








bekerjasama

mendaki bukit




kereta api




berakit yang paling aku suka







ni la rumah yang aku dok masa kat kem kela..best sangat pengalaman yang tak dapat di lupakan
prog seterusnya aku join prog anak angkat kat terengganu

ni la keluarga angkat aku.aku sangat sayang dia










prog terbaru BBQ kat sanggar 12....









dan yang akan datang PAKAT buat prog kat sek guntung setiu 27/10-29/10~~aku tak pasti lagi nak join tak sebab itu masa cuti sem~~hehhehehe

No comments:

Post a Comment