Thursday, October 13, 2011

ASAS GRAFIK

minggu lepas aku mempelajari tentang asas-asas grafik. nak tahu tak apa dia???ala senang jer. asas grafik antaranya ialah

1. MUDAH
2.WARNA
3.TEKS
4. KESEIMBANGAN
5. KESESUAIAN

Selain itu aku juga mempelajari tentang sejarah teknologi. komponen yang perlu ada dalam teknologi maklumat ialah teknologi, organisasi dan pengguna.

em...banyak la yang aku belajar. nak tulis banyak-banyak pun tak larat..hehehhe...alasan kan..heheh...

selepas belajar aku diberikan tugas untuk mengambil gambar bersama kumpulan masing-masing. kami hanya mengambil gambar di sekitar FBMK. jom layan gambar yang kami ambil


 
aku ni 24jam main hp..nak reply msg cik abg la ni "love you too" hahhaha....tipu jer,,,hehhehe

 
menjeling-menjeling ku memandang~~mata kita sama~~~cewah aku nak menyanyi ke pula ni,,,,heheh





 
hati-hati nanti jatuh :)






 
lombat ke berlari ni???




 
ini kumpulan aku :)

 
sangat prihatin

 
dik, jangan berlari dalam loby


 
ewah-ewah...sejak bila ada kereta ni..hehhe


 
apa yang lucu sangat tu...meh sini kongsi bersama

 
kami bejalan mencari lokasi



 
aku dan huda

 
yang belakang dok ngejas yang depan ke tuu..hehehhe





 
ala air tak ada la,,,,

 
berat juga si kecil ni..hehhe

 
acu senyum gak sikit

 
jom p kelas

No comments:

Post a Comment